Huwelijksreis naar Jamaica

onze eerste week

We hebben al een week opzitten ,voor ons gevoel zitten we hier al langer ,het is zeer relax soms wat te relax maar dat went qua weer is het zeer wisselvallig warm in ieder geval en zeer vochtig donderdag (4sept)tropische regenbuien gehad en vrijdag af en toe een bui.

We hebben niet veel gedaan in de eerste week: opstaan,ontbijten,zwemmen in zee of zwembad,middagdutje,hor'sdeuvers ontvangen en s avonds heerlijk eten, het eten is hier zeer goed elke avond is er hier livemuziek. Ons kamer bevalt goed is zeeeer ruim en een mooi uitzicht.

Donderdag hebben een catamaranles gehad en mochten we gelijk gaan varen ik(Annemiek) vond het wel eng, gingen best wel ver dus we moesten ook weer terug naar de kust maar dat is niet123 gedaan je moet wisselen van kant de zeil weer in de wind zetten en varen maar,Marco vond het hartstikke leuk en ging vrijdag nog een keer alleen maar dat ging niet helemaal hoe het hoort hij is omgeslagen!! verkeerd gedraaid dus ,ik op het strand zag dus een catamaran zien omslaan maar wist niet zeker dat het Marco was maar ik dacht het wel,hoopte het niet, maarhij was het dus wel,gelukkig nietsernstig gebeurd.

Zaterdag 6sept gaan we shoppen en naar Rick's cafe waar we de zonsondergang gaan zien en zondag gaan we een rivierwandeling doen in de jungle waar we mooie planten en bloemen te zien krijgen.Dinsdag erop gaan we een boottocht doen en ontmoeten we krokodillen en gaan we naar een rumfabriek dat wordt een drukke week maar wel lekker om even bezig tezijn.

Mariska

Hoi Annemiek en Maco,

Eindelijk weer ee ericht vanit Jamaica, zo te leen vermaken jullie je uitstekend. De laase week gaat nu in voor jullie geniet daarmaar van voor je hetweek zit je in het vliegtuig naar het koude Nederland

Groet,
Mariska en Frans