Huwelijksreis naar Jamaica

tweede week

In de tweede week zijn we iets actiever geweest , een shoppingtour drie 'winkelcentra's' bezocht veel allemaal hetzelfde,de zonsondergang gezien bij een klif,een rivierwandeling(survival)gedaan , watervallen bekeken,een rumfabriek bezocht en een boottocht op de Black River waar we 8 krokodillen gezien hebben. Allemaal ontzettend leuk zo ging die week wel iets sneller voorbij dan de eerste week. Vandaag woensdag ons laaste volle dag gaan we lekker nog even relaxen aan het strand,morgen worden we om half twee opgehaald en gaat ons vliegtuig om ongveer half zes vertrekken als alles mee zit.

We gaan dit wel missen de warmte ,heerlijke warmte de overheeeeeerlijke warmte , de zee ,we slapen lekker op het geluid van de golvenen dat alles voor je gedaan wordt ook het eten vooral de Yerk chicken zullen we missen. Naar huis gaan is ook wel weer fijn, om iedereen weer te zien en ons verhalen te vertellen.

We hebben heel wat foto's gemaakt en laten dat graag zien .

Totziens in Nederland

Groetjes en kusjes

Marco en Annemiek

Elma

Nog heel even genieten van het strand, de rust en vooral de warmte. We zijn wel heel benieuwd naar de verhalen en de foto's. Vraag het recept van de "Yerk Chicken", kan je nog een keer nagenieten!

Groetjes Maarten, Elma, Rik en Judith

PS Rik vraagt zich af of je nog wel op de DS Lite hebt gespeeld???

Annemiek

Rik af en toe s avonds speel ik op de ds-lite ik heb al een deel themepark ,braintraining lukt me niet meer is te warm voor mijn hersens ,ze willen niet meer werken ik heb hem nog nul keer hoeven op te laden dus dan raad je al hoevaak ik er op speel,waarschijnlijk op de terug weg in het vliegtuig

Pa en Ma Kok

Woensdag jullie laatste dag, dus geniet er nog maar even van zijn de koffers al gepakt? Nou we wensen jullie een goede reis terug naar Holland en als je in Holland aankomt dan zal het wel regenen en niet zo warm zijn als daar op Jamaica.
We kijken uit naar de foto's, nogmaals een goede reis en doe voorzichtig
Pa en Ma

marianne

Hallo Annemiek en Marco

Wij wensen jullie een goede en rustige terugreis .

Gr Ruud Marianne en Suzanne

Mariska

Voor jullie jammer dat het er al op zit, maar ik vind het ook weer leuk als jullie terug zijn.
En zoals meerdere schrijven benieuwd naar de verhalen en foto's.

Groet,
Mariska en Frans